dijous, 12 de gener del 2012

PhotoFilmStrip creació fàcil de carrusels d'imatges en vídeo

Fa alguns mesos, vaig començar a parlar del programari que he descobert mentre construïa el meu portafoli de belles arts. De moment he parlat de Phatch i de Cinelerra, i només me'n queda pendent un, que és justament el que porto avui.

Així com pels vídeos de pintura i d'escultura ho vaig montar amb Cinelerra, perquè la majoria de les fonts eren vídeos, per al de dibuix Cinelerra m'era una mica pesat perquè totes les fonts eren imatges estàtiques. Per aquest motiu vaig posar-me a buscar fins a trobar el PhotoFilmStrip.

Captura de la interfície de PhotoFilmStrip

PhotoFilmStrip serveix única i exclusivament per fer carrusels d'imatges, posar una música de fons i exportar-ho a vídeo. És molt senzill d'usar i és una opció molt interessant si voleu fer un vídeo curt amb les fotografies de les vacances. Us deixo amb el vídeo que vaig fer.

Treballs d'Iniciació als Processos i projectes I (Dibuix)